Blogger Layouts

MINTA KERJASAMA KEPADA DATO DATIN TUAN PUAN ENCIK CIK PELAJAR..HARAP KORANG SEMUA LIKE,SHARE,DAN FOLLOW BLOG NI K...JASA ANDA AMAT SAYA HARGAI

VIP ROOM

AISHITERU


menunggu sesuatu yg sngt menyebalkn bagiku ,

saat ku harus bersbr dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu ,

entah sampai kapan aku harus menunggu ,

sesuatu yg sangt sulit tuk ku jalani ,

hidup dlm kesendirian sepi tanpamu
kdg ku berfikir cari penggantimu saat kau jauh disana .. .. XD

gelisah sesaat saja tiada khabarmu ku curiga ,

entah penantianku takkan sia-sia ,

dan berikan satu jwpn pasti ,

entah sampai kapan aku harus bertahan ,

saat kau jauh disana rasa cemburu ,

merasuk kedlm fikiran ku melayang ,

tak tentu arah tentang dirimu ,

apakah sama yg kau rasakn ......?

walau raga kita terpisah jauh ,

namun hati kita slalu dekat ,

bila kau rindu pejamkn mata mu ...dan rasa kan aku ,

kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh ,

terhapus ruang dan waktu ,

percayakan kesetiaan ini ,

pd ketulusan ....aishiteru .....

saat ku sendiri fikiran melayang terbang ,

perasaan resah gelisah ,

jalani kenyataan hidup tanpa gairah ,

ku mohon kau kembali.....

meskipun kamu jauh...ku tetap mengingatimu selalu...percayalah..percayalah ..

walau raga kita terpisah jauh ,

namun hati kita slalu dekat ,

bila kau rindu pejamkan matamu ,

dan rasakan aku ,

kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh ,

terhapus ruang dan waktu ,

percayakan kesetiaan ini ,

pd ketulusan AISHITERU.... :face75:


SUKA BLOG NIH MEH LAA LIKE

0 comments: